Zor Müşterilerle Başa Çıkmak İçin 7 İpucu

Zor Müşterilerle Başa Çıkmak İçin 7 İpucu

Müşterilerin şikayetleriyle ilgilenmemenin şirketin itibarını ve işinizi etkileyeceği açık bir gerçek. Araştırmalar gösterdi ki şikayetçi müşterilerin %66’sı kadarı eğer sizden hatalı/defolu bir ürün aldılarsa büyük ihtimal sizden bir daha alışveriş yapmayacaklar. Bu da zor müşterilerle başa çıkm…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s